יום ראשון, 13 ביולי 2014

איך תמשכו יותר קונים?


בית אטרקטיבי הוא מגנט לקונים פוטנציאליים ומחירו עולה בהתאם. הנה כמה טיפים שישפרו את המצב


הקיץ הגיע ואיתו מגיעים רוב הקונים, כך שאם אתם חושבים ברצינות למכור, עכשיו הזמן לחדש את מראה ביתכם וליצור, עד כמה שאפשר, נקודות משיכה לקונים אלה. הנה כמה 
תכסיסים פשוטים שיעזרו לכם ליצור רושם חיובי על הקונים:

* דלת הכניסה – זה הדבר הראשון שהמבקרים רואים. האם הדלת ישנה, צבעה מתקלף והיא נראית שלא במיטבה? רצוי לבחון את החלפתה בדלת עמידה יותר לתלאות מזג האוויר ותתרום לחסכון באנרגיה. שיקלו את האופציות להחליפה בדלת עם זכוכית דקורטיבית שתאדיר את האפקט הראשוני ותכניס יותר אור לביתכם. יש בשוק דלתות כניסה מסוגים שונים. חלקן עשויות מחומרים שונים או שילובים של עץ, פיברגלס וברזל, והמגוון הוא עצום. רצוי לבחור בדלת שתתאים לסגנון הבית שלכם, תהיה זולה יותר לאחזקה ותוסיף למשיכתו של הבית.

* ידיות לארונות - החלפת הידית בדלת הכניסה, למשל, מהווה שיפור מהיר וזול שישנה מאוד את התמונה הכללית. התאימו את הידיות בארונות ובדלתות שיתאימו לסגנון הריהוט והדקורציה בבית. גם תיבת הדואר ומספר הבית צריכים להיות ממורקים ומרשימים. תופתעו מההבדל שייווצר בזכות שינויים קלים וזולים אלה.

* רענון חיצוניות הבית - צביעת דלתות חיצוניות, כמו דלתות המובילות לחצר או לחצר הצדדית, חיונית כי בדרך כלל דלתות אלה חשופות לקרני השמש בכל השנה ומצבן רעוע יחסית. ליצירת רושם עמוק יותר, צביעת הבית מבחוץ תתרום רבות. כמו כן צביעת אדני החלונות והדלתות בחוץ בצבעים מחמיאים יועילו רבות ליצירת רושם חיובי של בית מטופח ושמור, ויעלו את מחירו.

* תאורה משופרת - שורת אורות משני צידי שביל הגישה לבית, הניזונה מתאי תאורה סולרית, תרשים רבים. אפשרות אחרת היא תאורה שתאיר נקודות מיוחדות בחצר, את הבריכה או העצים, ותיצור מיקוד דרמטי לעיני המבקרים.

* "החדר הנוסף" -  במחקר שנעשה לאחרונה נשאלו המרואיינים מה יעדיפו לעשות אם יש להם חדר נוסף בבית. כמעט מחציתם הצהירו שמשרד או ספריה יהיו עדיפים בעיניהם. אם אכן יש בביתכם חדר כזה המשמש כמחסן, חדר כושר או חדר ארונות מאולתר, רצוי לסדר אותו כמשרד. רוב האנשים עובדים מבתיהם או לוקחים עבודה הבית, ומשלימים הכנסה בעבודה צדדית. כמו כן, משרד בבית מקל על תשלומי מס הכנסה, כשהתשלומים לוקחים בחשבון את המשרד בתחשיב הוצאות הנכס.

חשוב מאוד שלחדר תהיה דלת שאפשר לסגור. בנוסף, התקינו שולחן זוויתי בצורת "L", והתקינו מדפי אחסון ליד השולחן. הוספת ספה שאפשר להסב אותה למיטה, תוכל לשרת את הקונים החדשים אם יש להם אורחים אקראיים. אינכם חייבים לרהט חדר זה, אך הציגו אותו כאפשרות שתתאים לפלח גדול של אוכלוסיית הקונים בהתאם לעדיפותם האישית.

* עומס ריהוט: חשיבות נקודה זו היא עצומה, כי רוב בני האדם אינם בעלי דימיון  המאפשר להם לראות את הבית וגודלו מבלי שהריהוט הנמצא בו יפריע להם. 90% מהמבקרים יראו את ביתכם כפי שהוא מוצג. אם הוא עמוס ריהוט, תמונות, חפצי אמנות מיוחדים וציוד שעלולים להיראות מוגזמים למבקרים, ייפגע מאוד הרושם שביתכם יצור והם יראו אותו כבית קטן הרבה יותר מגודלו האמיתי.

אם החלטתם למכור את הבית, בקשו מחבר לבקר ולתת לכם רשימת דברים מיותרים. העבירו חפצים אלה לאחסנה או לתרומה, ציבעו את הבית בצבעים בהירים והחליפו נורות חשמל בנורות חזקות יותר.

הציוד החיוני הוא הבסיסי והוא שיצור את הרושם המצופה. אין מקום לתמונות אישיות על הקירות ועדיף להחליפן בתמונות נוף או פרחים. כך יוכלו הרוכשים החדשים לדמיין את עצמם 
גרים בבית, בעוד תמונות משפחתיות ואישיות גורמות להם להרגיש כפולשים לחייכם הפרטיים.

סוכן נדל"ן מיומן יוכל לעזור לכם בהכנת הבית למכירה ולהצגתו באור החיובי ביותר, בכדי ליצור תחרות שיכולה להביא לעלייה במחיר המוצע אף מעבר למחיר אותו קבעתם מראש. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה